top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 242


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

سردم...سرده سرد... دیگر تب هم ندارم


میترسم... شاید دق کرده ام...


کسی چه میداند؟؟....


شاید مرده ام...



نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت19:51---29 آذر 1391
عالی بود

Elahe
ساعت14:39---27 آذر 1391


پرنسس
ساعت21:50---26 آذر 1391

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
یلدا پیشاپیش مبارک


کـ ــ ــتـــایون
ساعت16:35---26 آذر 1391
بعضــی چیــزها را با " پـول پــدر " هم نمــی شود خرید ، مثـل او

مهدی
ساعت13:39---26 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com